Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AnasayfaEmo ResimleriLatest imagesAramaGaleriKayıt OlGiriş yap

Story of the Year...

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir
Misafir
Anonymous

Story of the Year... Empty
MesajKonu: Story of the Year...   Story of the Year... Icon_minitimePerş. 28 Ağus. 2008, 13:00

Missourili, vokalde dan marsala, gitarlarda phlip taylor sneed ve ryan phillips, bassta adam russell, davulda josh wills'den oluşan emocore grubu. maverick recordsa bağlılar.

bi başka john feldmann production'ı. 23 eylül 2003 çıkışlı debut albümlerinin ismi page avenue. john feldmann bu sefer the used gibi turnayı gözünden vurmuş gözükmüyor. iyi, hoş , kaliteli şarkılar da var albümde ama the used - self-titled albüm gibi patlamadı hiç bi zaman. and the hero will drown şarkıları need for speed underground soundtrack'inde de yer almaktadır

The Story of the Year - Take Me Back
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
CazZzqıR
V.i.P Üye
V.i.P Üye
CazZzqıR

Kadın
Mesaj Sayısı : 4371
Yaş : 30
Şehir : HaTay
İş/Hobiler : öğrenCi
NicK : müfixxx =)
<center><B><font color=white>Dur : Story of the Year... Seviml10
<center><B><font color=#fffff>Ta : Story of the Year... Rock10
KişiseL iLeTi : Kmse umrumda değiL ßidaha qeLmez bu haYaT durma taDını çıkarT xD =))

Kayıt tarihi : 18/09/08

Basarı Puanı:
Story of the Year... Img_left90/100Story of the Year... Empty_bar_bleue  (90/100)
Güclülük :
Story of the Year... Img_left85/100Story of the Year... Empty_bar_bleue  (85/100)
Seviye:
Story of the Year... Img_left90/100Story of the Year... Empty_bar_bleue  (90/100)
Story of the Year... Empty
MesajKonu: Geri: Story of the Year...   Story of the Year... Icon_minitimePaz 02 Kas. 2008, 13:57

p.iChin zaol haadım
emeqine saqlık
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Story of the Year...
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Emo Tr GeneL :: ¤ۣۜ๘۩Emocore / Screamo Müzik Grupları¤ۣۜ๘۩-
Buraya geçin: